Thursday, October 20, 2011

Cerita Pasal Hari Bertuah

Peace Be Upon You




 Today is quite a special day for me as I got to be a little lucky than those unlucky days of mine yg keep bertimpa-timpa... x tak baik mengeluh kan.? hehe. Today I got  two classes and it were little short period of time. One is 1 1/2 hour and another lecture only last for one hour but mind you the one hour was super killer as nothing compares to the boringness of Romantic and Gothic Studies. Punyelah mengantuk sampai selalu aje kawan2 saya yg tersngguk masa lecture. Pity our lecturer, he is a really good man but only God knows how boring his subject is wuwuwu. The class ends at 1.45pm, 15 minutes early sbb my lecturer tu jenis yg baca notes die aje, so mmg cepatlah kelas kitorang habis. Balik2 je rumah disambut Chelsea, my sweet housemate. Terkejut dibuatnye bila buka2 pintu aje muka dia terjengul kat muka pintu dapur..aishh. Masuk2 je dia terus sembang kencang pasal ada org buat masuk peti kat dlm communal room pastu suruh jgn pasang lg sbb gas x de la pastu entah sape la, ade parcel depan pintu bilik la..penat nk dengarnye eh.. Anyway, berite terkini fresh dr communal room, today i got a new fridge and guess what the big fridge is just for me hehehe.. boleh lah sumbat segala harta karun segala mok neka kat dlm peti tu. Seronok x terkate sbb I've been wanting a fridge since  forever and since I'm the only Muslim in the house right house its just the right time to have it. I just want to store my food with confidence without having a doubt benda tu punye drips would land on my stuff the fridge isn't it heheh. Sebenanye, my housemates pon not that type of people who cooks that thing. They just eat thinly sliced bacon or ham in pack and it is dry actually, so x jadi hal lah sebenanya but having a separate fridge is a good idea anyway. Peti mmg besarlah utk saya seorang, tp sy x bg sape2 letak brg diorang dlm peti tu hehehe (gelak jahat) cos I've worked for it isn'it. Bukan kerja membanting tulang 4 kerat kumpul duit nk beli peti tu pon sebenanye...hehhe cume perlu g jumpa accommodation officer dan bagi alasan kaw kaw kenapa nk peti baru..Jahat tak?  Lepas ni kene lah plk mengangkut segala harta karun sezaman sy masuk peti tu..jadi kene kumpul tenaga ni...sekian dulu hari ni nnt tulis lagi ye..


Harap Maaf..Gambar2 adalah tak berkenaan langsung dengan isi penulisan heee





No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Plymouth, Devon, United Kingdom
Servant of Allah who try to better herself everyday.